Jazz 21 juni 2018

Så blev der fest i gaden i Reerslev!!

Den årlige tradition med koncert i kirken d. 21. juni kl. 21 blev i år en meget swingende og velklingende oplevelse.

Vi startede med at gå street parade fra Svanesøen op ad stien til kirken med ” the Cat Pack” i spidsen. Det var en god måde at bevæge sig på, for rigtig mange gik ikke helt almindeligt, men med små dansetrin og lidt vrikken med hofter og skuldre.

The ”Cat Pack” bestående af Lasse Rømer, trompet og sang, Lars Grangaard, tenorsax, Rune Fog-Nielsen, bas, Jan Aamand, trommer, Ole Matthiessen klaver og Tue Bjerborg, guitar, førte en større flok glade jazz-elskere til kirken, hvor vi nød en god times herlig og humørgivende koncert. Det var virkelig en fornøjelse at se så mange begejstrede mennesker i kirken, hvor vi cirka firs koncertgæster fik glæde af kirkens gode akustik.

Efter koncerten gik vi til den gamle præstegård, hvor der først blev serveret øl og pølser –  derefter kaffe og Annes lækre hjemmebag.

Helle Leegaard